Kansellering & refusjon

Kansellering

Ønsker du å kansellere en bestilling må dette gjøres skriftlig pr. e-post til booking@fotobaren.no og senest 60 dager før (8 uker) før første eventdato. Om utstyret allerede er blitt sendt fra lageret er ikke avbestilling mulig og du blir belastet hele leiebeløpet.

Ved kansellering innenfor 60 dager før event blir du derimot kun belastet for 50% av leie eller kjøpsbeløpet. Om utstyret allerede er blitt sendt fra lageret eller arbeid er påbegynt med skreddersøm av leveransen er ikke avbestilling mulig og du blir belastet hele leiebeløpet.

Du kan alltids benytte deg av vår kostnadsfrie ombooking til en annen dato eller anledning. Ta kontakt med oss for å gjøre dette.

Se også Angrerett punktet nedenfor.

Endring

Du kan fritt endre datoen for din bestilling så lenge vi har kapasitet på den nye datoen du ønsker.

Angrerett

Angrerettsloven §21 gjelder i de fleste tilfeller. Der står det at du har rett på å angre et kjøp gjort på nett innen 14 dager.

Ved eventuell avbestilling etter angrefristen blir du derimot kun belastet for 50% av leie eller kjøpsbeløpet. Om utstyret allerede er blitt sendt fra lageret eller arbeid er påbegynt med skreddersøm av leveransen er ikke avbestilling mulig og du blir belastet hele leiebeløpet.

Leie av Fotobaren er i noen tilfeller unntatt angrerettloven, jf angrerettloven §22 (e) i de tilfeller der tjenesten eller tjenestene kan beviselig vise til skreddersøm etter kundens spesifikasjoner.

Fotobaren AS reserverer kapasitet for våre kunder. Og går derfor glipp av bestillinger i denne perioden vi har holdt av til deg. Derfor kan vi kreve 60 dagers frist for avbestilling og 50% betaling.

Fotobaren AS leverer tjenester og bilder unike til hvert arrangement og kunde. Vi leverer varer som er produsert etter forbrukerens spesifikasjoner og som har et tydelig personlig preg og som dermed er regnet som noe som skal tilvirkes for den enkelte og er ikke underlagt alminnelig angrerett.

Du kan derfor ikke angre på kjøpet ditt på Fotobaren.no der du har bestilt tjenester eller varer av denne art. Dette gjelder for hele bestillingen dersom slike tjenester eller varer inngår i en større leveranse.

Dersom du ikke kan angre kan du alltids benytte deg av vår kostnadsfrie ombooking til en annen dato eller anledning. Ta kontakt med oss for å gjøre dette.

Klager og tvister

Ønsker du som kunde å klage på Fotobaren AS, våre produkter eller tjenester, kan du i første omgang sende en e-post til post@fotobaren.no

Hvis klagen din avvises har du fortsatt muligheten til sende saken til mekling hos Forbrukerrådet eller sende en klage til en klagenemd. For hjelp til dette, se Forbrukerrådets klageguide.

Tvister mellom deg og Fotobaren AS avgjøres i samsvar med norsk lovgivning og kan kun legges frem for norske domstoler.

50 kr rabatt
Beklager
Neste gang
Det var nære
100 kr rabatt
Det var synd
Beklager
Neste gang
250 kr rabatt
Så nære!
Så synd!
Neste gang
Spill for din sjansje til å vinne opptill 250 kr rabatt!
Legg igjen din e-post adresse og snurr hjulet for din sjanse til å vinne opptil 250 kr i rabatt på din bestilling av Fotobaren!