Kansellering & refusjon

Kansellering

Ønsker du å kansellere eller endre en bestilling må dette gjøres skriftlig pr. e-post til post@fotobaren.no og senest 14 dager fra bestillingstidspunkt jf angrerettloven §21. Ved eventuell avbestilling etter angrefristen blir du derimot kun belastet for 50% av leie eller kjøpsbeløpet. Om utstyret allerede er blitt sendt fra lageret er ikke avbestilling mulig og du blir belastet hele leiebeløpet.

Angrerett

Angrerettsloven §21 gjelder i de fleste tilfeller.

Leie av Fotobaren er i noen tilfeller unntatt angrerettloven, jf angrerettloven §22 (e) i de tilfeller der tjenesten eller tjenestene kan beviselig vise til skreddersøm etter kundens spesifikasjoner.

Fotobaren AS leverer tjenester og bilder unike til hvert arrangement og kunde. Vi leverer varer som er produsert etter forbrukerens spesifikasjoner og som har et tydelig personlig preg og som dermed er regnet som noe som skal tilvirkes for den enkelte og er ikke underlagt alminnelig angrerett.

Du kan derfor ikke angre på kjøpet ditt på Fotobaren.no der du har bestilt tjenester eller varer av denne art. Dette gjelder for hele bestillingen dersom slike tjenester eller varer inngår i en større leveranse.

Klager og tvister

Ønsker du som kunde å klage på Fotobaren AS, våre produkter eller tjenester, kan du i første omgang sende en e-post til post@fotobaren.no

Hvis klagen din avvises har du fortsatt muligheten til sende saken til mekling hos Forbrukerrådet eller sende en klage til en klagenemd. For hjelp til dette, se Forbrukerrådets klageguide.

Tvister mellom deg og Fotobaren AS avgjøres i samsvar med norsk lovgivning og kan kun legges frem for norske domstoler.

50 kr rabatt
Beklager
Neste gang
Det var nære
100 kr rabatt
Det var synd
Beklager
Neste gang
250 kr rabatt
Så nære!
Så synd!
Neste gang
Spill for din sjansje til å vinne opptill 250 kr rabatt!
Legg igjen din e-post adresse og snurr hjulet for din sjanse til å vinne opptil 250 kr i rabatt på din bestilling av Fotobaren!