Tips

En pris du kan stole på?

By september 10, 2019 No Comments

Visste du at når du kjøper et Apple produkt så kjøper du uavhengighet? Du kjøper deg fri fra å gi bort dine personlige data og konsummønster mot en rimeligere tjeneste eller et gratis produkt. Det samme gjelder de fleste kjøp. Leie av en «rimelig» photobooth kommer også ofte med skjulte kostnader.

Har du noen gang vurdert hva som ligger i en prislapp?

Du leser sikkert denne artikkelen fordi du er opptatt av pris. I denne posten ønsker vi å dele litt om hva vi legger i pris.

Fotobaren er mer enn et photobooth selskap

 

Fotobaren er så mye mer enn bare et photobooth selskap med tjenester i Oslo, Bergen, Tromsø, Trondheim og Stavanger. Vi er et kundetjenesteselskap. Vi tjener kundene. Vi svarer på telefoner i helgene,  vi trener og lærer opp ansatte i god etikk, skikk og menneskelig og teknisk ferdighet, og vi betaler skatt. Vi er en vekstbedrift, som utvikler fremtiden av teknologi. Vi bruker tid på innsalg, selvevaluering, datasikkerhet, rettferdige lønninger og velferdstilbud til våre ansatte.

Vår tro på at ‘mennesker er den viktigste ressursen vår verden har’ leder oss til å investere i mennesker.

Vi bemerker at de har en iboende sult etter lekenhet. Har en naturlig skjønnhet og et sosialt gén.

Ved å gi mennesker en grunn til å smile, ha det gøy sammen og føle seg vel (les: stilles i godt lys) gir vi dem en økt selvtillit til å gå ut og forandre sin verden til det bedre.

All overskudd i Fotobaren siden dag en har gått til å bygge og levere enn bedre tjeneste til våre kunder. Pengene vi tjener går rett inn i å bygge en bærekraftig modell, bli en tryggere leverandør og ha mer innovativ kultur. Fotobaren er ikke finansiert av én eller flere investorer som er ute etter å presse mest mulig penger ut av markedet. Det merker våre kunder. Vi har fleksibilitet både med de, og med våre ansatte. Vi driver rimelig photobooth utleie i den forstand at det sparer deg alle de skjulte kostnadene av å velge noe som ikke er bærekraftig.

Billig photobooth leie

Forventing vs. gjennomføringsevne

Fotobaren utvikler seg og blir bedre, og av og til må vi justere prisene. Det skjer når det vi tilbyr av verdi til kunden og det vi tar for å fasilitere den verdiskapningen ikke lenger henger sammen. Vi blir presset i et hjørne. Forventning og gjennomføringsevne henger ikke sammen.

 Verdiskapning er i sentrum av det vi gjør i Fotobaren, og vi jobber hardt for å stadig øke den.

Vi er stolte av å være et selskap som bygger et bærekraftig team. Dette vises i hvor stor andel av våre inntekter går til nettop dette. Det sysselsettes over 30 personer på landsbasis. Mange av disse er neste generasjons arbeidstagere som studenter og nyutdannede. Du er med å støtte opp under og gi nye generasjoner en sjanse ved å velge å betale prisen for det.

Vi verdsetter kvalitet i alle ledd. Etter 5 år i drift med 350 arrangementer i året så vet vi nå viktigheten av bærekraft, backup, spillerom og brukerrespons.

Hvor blir det av pengene?

Omsetning

Oppdrag i året

Avskrivninger

Lønn til ansatte

Varekost

Driftskostnader

Overskudd

Kilde: Proff.no

Fotobaren kommer ikke alltid ut rimeligst, men det er heller ikke vår plass å si at vi er best.

 

Hva som er best kan være subjektivt, men vi holder det vi lover om å gi deg den beste kundeservicen og være lytter øre 😊🙌🏻

Vi legger altså en hel del i pris. Alle faktorer som én,  bidrar til å kjøpe deg mye mer enn bare en fotobar (photobooth).

Så enten du kom hit fordi du søkte på «billig photobooth», «photobooth leie fest» eller på et helt annet vis utfordrer jeg deg til å løfte teppet og sjekke støvet under før du velger deg den riktige.

Hvilke verdier savner du i vår pris?