Merkevarebygging

Snarveien til fint hår med Batiste på KK-mila

By oktober 21, 2016 No Comments
Event marketing product marketing

Lørdag var det pangstart på KK-Mila med 4900 damer som møtte opp og løp 5 og 10 kilometerene. Batiste var på plass med fotobar på sin stand og det ble tatt over 1000 bilder! Les videre for å se hva som skjedde.

03
Sept

Bestillingen

  • I samarbeid med Aspire Brands skulle fotobaren promotere Batiste merkevaren mot deltagere på KK-Mila 2016.
  • Å øke målgruppens merkevarebevvisthet ved å engasjere løpsdeltakere til å ta bilde av seg selv og dele disse på sosiale medier med “#snarveien”
  • Aktiveringen ville være aktiv hele dagen
  • Maksimalisere antall deltagere som interagere med standen
  • Assistere med å få delt ut vareprøver av det nye produktet Batiste Stylist

Løsningen

  • Fotobaren utviklet konseptet «Snarveien til hårfin seier» som punchline for opplevelsen.
  • Fotobaren designet alt av profileringsmateriale, både digitalt og på trykk.
  • Det ble skapt et miljø der løperne kunne leve seg inn i «seiersbildet» tatt på målstreken av løpet.
  • Med skreddersydd bakgrunn og logoramme samt et ekte målstrek bånd fikk deltagerene leve seg inn i øyeblikket.
  • Skjermer plassert på utsiden av Batiste teltet fikk tilpassede Infoslides og vårt skreddersydde infoslide og slideshow løsning viste budskapet om deling for å delta i konkurranse.
  • En skreddersydd effektpakke med kundens identitet og eventets fokus i tankene ble designet og levert av Fotobaren

Statistikken

1013
Bilder tatt
10
Timer
394
Delinger
40304
Beregnet rekkevidde
116
Delingsrate
2200
Likes på Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
1
1